---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی آذر ۱۳۹۵ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۰۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مهدی جمالی مدیرعامل سایپا در خصوص آخرین وضعیت این خودروسازی گفت: نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش تولید داشتیم در حالی که کل خودروسازی کشور 26 درصد رشد داشته است.

"توریل" مدت هاست که با شرکت فولاد مبارکه همکاری دارد ولی در حال حاضر "فولاد" مناقصه ای برگزار کرده است و توکاریل که در این مناقصه شرکت کرده، برنده آن شده و قرارداد همکاری بین این دو شرکت نیز منعقد شده است گه بعد از نهایی شدن آن، شرایط قرارداد و تأثیری که به درآمد شرکت توکاریل خواهد داشت جهت اطلاع سهامداران از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

محصولات رنو پارس خودرو در ممیزی کیفی رنو موسوم به (ASP)در سه ماهه چهارم سال۲۰۱۶ منتهی به آذرماه۱۳۹۵  موفق به کسب عنوان سبز در همپوشانی و انطباق نتایج کیفی پارس خودرو با نتایج تیم ممیزی رنو مرکزی شد

پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه در راستای راه‌اندازی بازار شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) میان سازمان بورس و اوراق بهادار، فرابورس و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی

معاملات اوراق اختیار معامله از هفته جاری راه اندازی شد تا معاملات آپشن بر روی سهام پایه شرکت های ملی مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و ایران خودرو انجام می شود. قراردادهای آپشن در حالی در کنار معاملات نقدی بازار سرمایه با هدف تنوع بخشی به ابزارهای معاملاتی و کاهش ریسک معاملات انجام می شود که باید دید راه اندازی این معاملات تا چه اندازه مورد استقبال اهالی بازار سرمایه قرار می گیرد و بر بهبود روند معاملات موثر واقع می شود.


آپ
 خبرها از ارائه دو محصول جدید این شرکت در نمایشگاه الکامپ حکایت دارد

سیمانیها

شنیده شده که امارات صادرات سیمان خود را ۵۰ درصد پایینتر از ایران صادر میکند و عملا بازار ایران را گرفته !گویا ایران قصد ساخت کارخانه سیمان برای کشور عراق را هدف گذاری جدید خود کرده است !

کتوکا

شرکت صنایع نسوز توکا برنامه افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران برای خرید سهام یک شرکت و اجرای طرح توسعه را اعلام کرد.

با توجه به ارایه اطلاعات و بازگشایی نماد زیرمجموعه این شرکت یعنی پارس خودرو ، سایپا باید گزارش حسابرسی شده سود نیمه اول سال را ارایه دهد تا بعد از بررسی، امکان بازکشایی نماد آن فراهم شود.

درحالی متوسط قیمت هرتن سنگ آهن در سال گذشته میلادی 55.3 دلار بوده و در نیمه اول سال میلادی به 51.6 کاهش یافته که کارشناسان در نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند متوسط قیمت های سنگ آهن در دو سال آینده میلادی 2017 و 2018 معادل 54 و 51 دلار خواهد بود.

در پی درج هلدینگ دارویی برکت با نماد "برکت" در فهرست نرخ‌های بازار دوم معاملات بورس، دیروز جلسه معارفه این هلدینگ 340 میلیارد تومانی با حضور مدیران ارشد و سهامدار عمده برگزار شد تا این شرکت آماده عرضه اولیه 10 درصد سهام برای 10 روز آینده باشد.

این هلدینگ سود هر سهم اسفند جاری را 280 ریال در نظر گرفته و برای سال مالی 96 نیز سود 307 ریالی را پیش بینی کرده است.

در پی برگزاری مجمع سالانه بانک های ملت، تجارت و صادرات بعد از ماه ها توقف نماد و اعلام زیان های سنگین، رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره این جریان و سود 2 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات از معامله صوری ، در یادداشتی اعلام کرد وقایعی که در مجامع اخیر بانک ها رخ داد نشان از واقعیت های تلخی دارد که اگر هرچه زودتر مسئولان نظام به آنها رسیدگی نکنند، وقوع بحران اجتناب ناپذیر خواهد بود.