---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 31 مرداد ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

کسرا
شرکت سرامیک اردکان از برنامه افزایش سرمایه 197 درصدی خبر داد . "کسرا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 127.9 به 380 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.
کمنگنز
شرکت معادن منگنز ایران از برنامه افزایش سرمایه 631 درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر داد."کمنگنز" درصدد است سرمایه فعلی را از 20.2 به 148 میلیارد تومان برساند.

پارس

شرکت پتروشیمی پارس از برنامه افزایش سرمایه سنگین 6567  درصدی خبر داد."پارس" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 600 میلیارد تومان به 40 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

وساخت
پیرو پیشنهاد افزایش سرمایه سنگین 5733 درصدی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران از دو محل سایر اندوخته ها و تجدید ارزیابی دارایی ها در 23 تیر ماه، اظهار نظر حسابرس در مورد این برنامه در سامانه کدال منتشر شد تا این شرکت بورسی یک گام دیگر در این مسیر بردارد. تنها گام باقی مانده برای افزایش سرمایه "وساخت"، تایید سازمان بورس و صدور مجوز است که انتظار می رود طی روزهای آینده نتیجه مشخص و گام نهایی افزایش سرمایه از 109 میلیارد تومان به 6.3 هزار میلیارد تومان انجام شود.

فخوز
شرکت فولاد خوزستان از برنامه افزایش سرمایه 280 درصدی از محل سود انباشته خبر داد."فخوز" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 5 به 19 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به جبران مخاج سرمایه ای گذشته و تامین سرمایه در گردش شود.

پترول
گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان مجوز افزایش سرمایه 180 درصدی را از سازمان بورس گرفت ."پترول" سرمایه فعلی را از 2.5 به 7 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سایر اندوخته‌ها و برای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج انجام شده اعمال می شود.

والبر
سرمایه گذاری البرز از پیشنهاد افزایش سرمایه 31 درصدی خبر داد."والبر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 840 میلیارد به 1.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال و صرف الزامات اساسنامه خواهد شد.

غزر
شرکت زر ماکارون از برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی خبر داد."غزر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 320 به 800 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت اجرای طرح توسعه برای خرید ماشین آلات تولید ماکارونی رشته ای و لازانیا شود.

لکما
شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از امضای تفاهم نامه با خودرو سازان جنوب برای راه اندازی خط تولید انواع موتور سیکلت و خودروهای الکتریکی و رونمایی از اولین خودرو برقی خبر داد.

شفن
پیرو پیشنهاد افزایش سرمایه سنگین 4110 درصدی شرکت پتروشیمی فناوران،طبق نظر حسابرس و بارزس قانونی شرکت ، افزایش سرمایه 4110 درصدی "شفن" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی بلامانع است.تنها گام باقی مانده برای افزایش سرمایه "شفن"، تایید سازمان بورس و صدور مجوز است که انتظار می رود طی روزهای آینده نتیجه مشخص و گام نهایی افزایش سرمایه از 95 میلیارد تومان به 4 هزار میلیارد تومان انجام شود.

رانفور

شرکت خدمات انفورماتیک از برنامه افزایش سرمایه 28 درصدی خبر داد."رانفور" درصدد است سرمایه فعلی را از 2.8 به 3.6 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به جبران مخارج سرمایه ای گذشته شود.

اوان
شرکت مبین وان کیش از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد ."اوان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 60 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اجرای پروژه ورود به بازار POS درقالب حوزه فینتک  شود.

بمپنا
مجمع فوق العاده شرکت تولید برق عسلویه مپنا با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 962 درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت."بمپنا" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 72.8 به 772.8 میلیارد تومان رساند.

زملارد

شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از برنامه افزایش سرمایه 167 درصدی خبر داد."زملارد" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 30 به 80 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف تامین مخارج طرح احداث گاوداری 3000 راس مولد شهرستان ملایر شود.

دفرا
فرآورده های تزریقی و دارویی ایران از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."دفرا" درصدد است سرمایه فعلی را از 70 به 140 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.
عرضه اولیه "مدیریت"چهارشنبه 20 مرداد

14 درصد از سهام سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری شامل 210 میلیون سهم با محدوده قیمت 4566 تا 5023 ریالی هر سهم و سهمیه 420 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود که به نقدینگی 211 هزار تومانی نیاز است.احتمالا به هر کد حدود 90 سهم تعلق گیرد که 46000 تومان نقدینگی لازم است.

سنیر

شرکت سیمان سفید نیریز از برنامه افزایش سرمایه 130 درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی خبر داد."سنیر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 10 به 23 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی اعمال و صرف تامین منابع مالی مورد نیاز جهت خرید دارایی ثابت مورد نیاز خط تولید خواهد شد.

خریخت
شرکت ریخته گری ایران از برنامه افزایش سرمایه 40 درصدی خبر داد."خریخت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 156.2 به 218.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف جبران مخارج سرمایه ای، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز تولید و نیز بهبود نسبت مالکانه جهت اخذ تسهیلات بانکی اعمال خواهد شد.

عرضه اولیه"وهامون"

چهارشنبه 6 مرداد  14 درصد از سهام سرمایه گذاری هامون شمال شامل 420 میلیون سهم با محدوده قیمت 1750 تا 1902 ریالی هر سهم و سهمیه 840 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود که به نقدینگی 160 هزار تومانی نیاز است.احتمالا به هر کد حدود 160 سهم تعلق گیرد که 30000 تومان نقدینگی لازم است.

 روغن موتور

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک‌، روغن و فیلتر تهران از موافقت سازمان حمایت با گرانی ۴۱ درصدی روغن موتور خودرو خبر داد که از دوشنبه اعمال می شود .

وپست

پست بانک با اعلام برنامه افزایش سرمایه 447 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در نظر دارد سرمایه فعلی را از 323.3 میلیارد تومان به 1.7 هزار میلیارد تومان برساند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی