---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 13 اسفند ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه "حآفرین"عرضه اولیه "حآفرین" بدون اعلام دلیل لغو و به زمان دیگری موکول شد

چهارشنبه شرکت ریل پرداز نوآفرین عرضه اولیه می شود، 10 درصد از سهام "حآفرین" معادل 742 میلیون و 800 هزار سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 700 سهم و دامنه قیمت 5285 تا 5385 ریالی هر سهم ، آماده عرضه شده که زمان سفارش خرید این سهم در روز عرضه اعلام خواهد شد.

کرمان
شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان مجوز افزایش سرمایه 3739 درصدی را از سازمان بورس گرفت. سرمایه فعلی "کرمان" از 111 میلیارد تومان به 4.2 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی و به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

خبهمن
گروه بهمن مجوز افزایش سرمایه 1246درصدی را از سازمان بورس گرفت."خبهمن" سرمایه فعلی را از هزار به 13.4 هزار میلیارد تومان را میرساند. تامین مالی این شرکت بورسی از تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

پاکشو
شرکت پاکشو مجوز افزایش سرمایه 1100درصدی را از سازمان بورس گرفت."پاکشو" سرمایه فعلی را از 400 میلیارد تومان به 4.8 هزار میلیارد تومان می رساند. 4.3 هزار میلیارد تومان از این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی و 23.8 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

ساینا

شرکت بهداشتی ساینا مجوز افزایش سرمایه 500 درصدی را از سازمان بورس گرفت."ساینا" سرمایه فعلی را از 10 به 60 میلیارد تومان می رساند. 35 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 15 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف تامین بخشی از مخارج طرح توسعه و اصلاح ساختار مالی می شود.
کساوه
شرکت کاشی و سرامیک سینا مجوز افزایش سرمایه 1360 درصدی را از سازمان بورس گرفت."کساوه" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 52.9 به 773.2 میلیارد تومان معادل 1360 درصد برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف ضرورت تامین نقدینگی مورد نیاز جهت اجرای پروژه های در دست خواهد شد.

پلوله

نماد شرکت گازلوله بعد از خروج از ورشکستگی با احراز سایر شرایط از تابلوی پایه قرمز به زرد انتقال یافت و در این تابلو قابل معامله است .
ونوین
بانک اقتصاد نوین از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."ونوین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از بیش از 3 به 6.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مایل این بانک بورسی از محل آورده نقدی سهامداران اعمال خواهد شد تا صرف بهبود میزان سودآوری سهامداران، حفظ و توسعه سهم بانک از بازار، فراهم آوردن زمینه گسترش فعالیت های بانکی و افزایش نسبت کفایت سرمایه شود.

فایرا

شرکت آلومینیوم ایران مجوز افزایش سرمایه 85 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "فایرا" سرمایه فعلی را از 519.7 به 962.9 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به تامین سرمایه در گردش و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر شود.

بهپاک
شرکت بهپاک مجوز افزایش سرمایه  520 درصدی را از سازمان بورس گرفت. سرمایه"بهپاک" از 50 به 309.9 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی انجام می پذیرد.

ساروم

شرکت سیمان ارومیه  22.26 درصد سهام شرکت آذریت را به قیمت 6453 ریال برای هر سهم و جمع مبلغ معامله 32.7 میلیارد تومان با همین مقدار سود بصورت نقدی واگذار کرد. درصد مالکیت قبل از واگذاری 22.86 درصد بوده که پس از واگذاری به 0.6 درصد رسیده است.

همراه
شرکت ارتباطات سیار ایران از برنامه افزایش سرمایه 188 درصدی خبر داد."همراه" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 1.92 به 5.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها صورت خواهد گرفت تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

سصفها
مجمع فوق العاده شرکت سیمان اصفهان در خصوص افزایش سرمایه برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 150 درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.

بانک خاورمیانه
بانک خاورمیانه از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 60 درصدی از محل سود انباشته خبر داد."وخاور" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 1.5 به 2.4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک بورسی از محل سود انباشته و به منظور بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش سقف فردی تسهیلات و تعهدات اعمال خواهد شد.

شستا
سرمایه گذاری تامین اجتماعی زمان برگزاری مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه را اعلام کرد."شستا" ساعت 10 روز سه شنبه 26 اسفند در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در خیابان ولیی عصر، پایین تر از پارک‌ وی برای افزایش سرمایه 78 درصدی از محل سایر اندوخته ها تصمیم گیری می کند. سرمایه گذاری تامین اجتماعی با موافقت سهامداران، سرمایه فعلی را از 8 به 14.2 هزار میلیارد تومان می رساند تا صرف جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های تابعه و سرمایه‌گذاری های صورت گرفته در بازار سرمایه شود.

بانک دی
بانک دی از ارزیابی مجدد سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند، ارسال نتایج به بانک مرکزی و پیگیری اخذ مجوز افزایش سرمایه 2244 درصدی از سازمان بورس خبر داد."دی" پیرو شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه بانک اعلام کرد: پیرو نامه 29 دی بانک مرکزی درخصوص ارزیابی مجدد سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند، ارزیابی مجدد سهام این شرکت با استفاده از هیات کارشناسان رسمی دادگستری صورت پذیرفته و نتایج به بانک مرکزی ارسال شده است. در ارزیابی جدید تغییرات محسوسی نسبت به ارزیابی اولیه وجود نداشته است. با این اوصاف و به استناد مجوز بانک مرکزی در خصوص افزایش سرمایه این بانک از محل مازاد تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های بلندمدت و آورده نقدی سهامداران، موضوع درخواست و اخذ مجوز افزایش سرمایه بانک از سازمان بورس در حال پیگیری است که به محض حصول نتایج از طریق سایت کدال اطلاع رسانی خواهد شد.بانک مرکزی با افزایش سرمایه 2244 درصدی بانک دی از دو محل تجدید ارزیابی و مطالبات و آورده نقدی موافقت کرده است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی