---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 5 آذر ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

زشگزا

شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد مجوز افزایش سرمایه  1100 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "زشگزا" از 8 به 96 میلیارد تومان می رسد. 1.7 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و 86.2 میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

پذیره نویسی سهام "حگردش"
جلسه شرکت در شرف تاسیس ریل گردش ایرانیان جهت پذیره‌نویسی 400 میلیون سهم که از سه‌شنبه 4 آذر ماه به مدت 30 روز در بازار سوم فرابورس انجام می شود، برگزار شد.اشخاص حقیقی در این پذیره نویسی می‌توانند تا سقف 5 میلیون سهم و اشخاص حقوقی تا سقف 10 میلیون سهم از سهام "حگردش" را با قیمت 1.000 ریال ثبت سفارش کنند. حداقل سهام قابل خریداری نیز یک سهم در نظر گرفته شده است. همچنین مدیر عرضه کارگزاری امین آوید و متعهد پذیره‌نویسی تامین سرمایه تمدن است.

کماسه
شرکت تامین ماسه ریخته گری از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 1132 درصدی خبر داد."کماسه"در نظر دارد سرمایه فعلی را از 22 به 271 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت  در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به امکان استفاده از معافیت مالیاتی ، اصلاح ساختار مالی ، بهبود نسبت های مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی شود.

قنیشا

شرکت قند نیشابور از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 1085 درصدی خبر داد."قنیشا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 27 به 320 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت قندی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و تامین سرمابه در گردش جهت خرید چغندر قند شود.

پخش
پخش البرز از برنامه افزایش سرمایه 710 درصدی خبر داد. "پخش" درصدد است سرمایه فعلی را از 95 به 769.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل آورده نقدی سهامداران و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به تامین سرمایه در گردش ،اصلاح ساختار مالی، کارآمد سازی دارایی ها و کاهش ریسک مالی شود.

وایران

شرکت لیزینگ ایرانیان از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد. "وایران" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 100 به 200 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت های مالی و افزایش منابع مالی شود.

غاذر

شرکت کشت و صنعت پیاذر مجوز افزایش سرمایه 112درصدی را از سازمان بورس گرفت. سرمایه"غاذر" از 7.5 به 15.9 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و صرف اجرای طرح‌های توسعه و بازسازی خطوط تولید می شود.

فاما
شرکت آما مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "فاما" از 90 به 150 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

کسرا
سرامیک اردکان مجوز افزایش سرمایه 68 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "کسرا" سرمایه فعلی را از 76.1 به 127.9 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف عدم خروج نقدینگی جهت اجرای بخشی از طرح توسعه می شود.

والبر

هلدینگ دارویی البرز از برنامه افزایش سرمایه 73 درصدی خبر داد."والبر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 480 به 830 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این هلدینگ دارویی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و جبران مخارج افزایش سرمایه گذاری در سهام شرکت های سرمایه پذیر شود.

گکوثر

شرکت هتل پارسیان کوثر اصفهان مجوز افزایش سرمایه 3380 درصدی را از سازمان بورس گرفت."گکوثر" سرمایه فعلی را از 11 به 382.9 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

پتایر

 ایران تایر مجوز افزایش سرمایه  3350 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "پتایر" از 28.6 به 988.2 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

قشکر

شکر شاهرود مجوز افزایش سرمایه 1130 درصدی را از سازمان بورس گرفت."قشکر" سرمایه فعلی را از 20 به 246 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

بنیرو
شرکت نیروترانس مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی را از سازمان بورس گرفت."بنیرو" سرمایه فعلی را از 50 به 150 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش می شود.

وصنا

سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "وصنا" از 180 به 270 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این هلدینگ بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به جلوگیری از خروج نقدینگی و رشد پرتفوی سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت شود.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی