---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی آبان ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

شپاکسا
شرکت پاکسان از برنامه افزایش سرمایه 950 درصدی خبر داد."شپاکسا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 108 میلیارد به 1.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور توسعه تجهیزات نوسازی ماشین آلات و اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

شستا
در پی پیشنهاد افزایش سرمایه 1173 درصدی سرمایه گذاری تامین اجتماعی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در 14 تیر ، اظهار نظر حسابرس منتشر شد تا این شرکت بورسی یک گام دیگر در این مسیر بردارد.طبق نظر حسابرس و بارزس قانونی شرکت ، افزایش سرمایه 1173 درصدی "شستا" از محل اعلامی، بلامانع است.

خدیزل

بهمن دیزل از برنامه افزایش سرمایه 700 درصدی خبر داد."خدیزل" درصدد است سرمایه فعلی را از 100 به 800 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد شود.

فولاژ