---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 آذر ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شپاکسا
شرکت پاکسان از برنامه افزایش سرمایه 950 درصدی خبر داد."شپاکسا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 108 میلیارد به 1.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور توسعه تجهیزات نوسازی ماشین آلات و اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

شستا
در پی پیشنهاد افزایش سرمایه 1173 درصدی سرمایه گذاری تامین اجتماعی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در 14 تیر ، اظهار نظر حسابرس منتشر شد تا این شرکت بورسی یک گام دیگر در این مسیر بردارد.طبق نظر حسابرس و بارزس قانونی شرکت ، افزایش سرمایه 1173 درصدی "شستا" از محل اعلامی، بلامانع است.

خدیزل

بهمن دیزل از برنامه افزایش سرمایه 700 درصدی خبر داد."خدیزل" درصدد است سرمایه فعلی را از 100 به 800 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد شود.

فولاژ

شرکت فولاد آلیاژی ایران از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."فولاژ" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 1.2 به 2.4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته و با هدف جلوگیری از خروج نقدینگی در آینده و مدیریت جریان نقدینگی جهت انجام طرح های توسعه یزد یک و نورد وایر اعمال خواهد شد.

کمنگنز
شرکت معادن منگنز ایران مجوز افزایش سرمایه 631 درصدی را از سازمان بورس گرفت."کمنگنز" سرمایه فعلی را از 20.2 به 148 میلیارد تومان می رساند. 84 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 43.7 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اجرای طرح و توسعه اعمال می شود.

سپید

شرکت سپید ماکیان از برنامه افزایش سرمایه 199 درصدی از محل سود انباشته خبر داد."سپید" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 100.5 به 300 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

گدنا
شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک از برنامه افزایش سرمایه 400 درصدی خبر داد."گدنا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 30 به 150 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تأمین مالی طرح توسعه با موضوع احداث 8 شعبه تهیه و توزیع غذا اعمال خواهد شد.

پارس

شرکت پتروشیمی پارس که از افزایش سرمایه سنگین 6567 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داده بود با اصلاح گزارش کارشناسی، مبلغ افزایش سرمایه را به 7944 درصد تغییر داد. "پارس" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 600 میلیارد به 48.2 هزار میلیارد تومان برساند.

دلقما

داروئی لقمان از برنامه افزایش سرمایه 898 درصدی خبر داد.افزایش سرمایه"دلقما" از مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خواهد بود و طی آن سرمایه اسمی 67.5 میلیارد تومانی این شرکت بورسی به بیش از 673 میلیارد تومان خواهد رسید .

ختور

شرکت رادیاتور ایران از برنامه افزایش سرمایه 210 درصدی خبر داد."ختور" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 85 به 263.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، بهره مندی از ظرفیت های موجود ، شفافیت قیمت سهام، حمایت از ارزش سهام ،بهبود نسبت مالکانه و افزایش رتبه اعتباری شود.

خلنت

شرکت لنت ترمز ایران از برنامه افزایش سرمایه 129 درصدی از محل سود انباشته خبر داد."خلنت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 13.1 به 30 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته به منظور اجرای پروژه های توسعه اعمال خواهد شد.
ولبهمن

بهمن لیزینگ از برنامه افزایش سرمایه 125 درصدی خبر داد."ولبهمن" درصدد است سرمایه فعلی را از 80 به 180 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت های مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و افزایش حجم فعالیت عملیات لیزینگی با هدف افزایش سودآوری شود.

شراز

پالایشگاه شیراز از برنامه افزایش سرمایه 971 درصدی خبر داد."شراز" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 102.7 میلیارد به 1.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل سود انباشته و اندوخته طرح و توسعه  اعمال خواهد شد تا قادر به اجرای طرح های توسعه ای ، اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد به منظور تامین سرمایه در گردش مورد نیاز شود.

بموتو

شرکت موتوژن از برنامه افزایش سرمایه سنگین 2027 درصدی خبر داد."بموتو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 68 میلیارد به 1.4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت مالکانه اعمال خواهد شد.

شکربن
شرکت کربن ایران از برنامه افزایش سرمایه سنگین 2454 درصدی خبر داد."شکربن" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 25 به 638.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی ، بهبود نسبت مالکانه ، کاهش ریسک اعتباری ، افزایش رتبه اعتباری و افزایش ظرفیت استقراض از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ( صرفا ًطبقه زمین ) شود.

خبنیان

شرکت  بنیان دیزل مجوز افزایش سرمایه 17813 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "خبنیان" از 5.5 به 985.1 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

شاوان

پالایشگاه لاوان از برنامه افزایش سرمایه 600 درصدی خبر داد. "شاوان" درصدد است سرمایه فعلی را از 114.3 به 800 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته به منظور  تامین منابع مالی جهت اجرای طرح توسعه با عنوان احداث واحدهای تقطیر در خلاء (VB) و قیر سازی اعمال خواهد شد.

فسرب

مجمع فوق العاده شرکت ملی سرب و روی چهارشنبه 26 آبان با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور 70 درصد سهامداران برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 3342 درصدی از محل تجدید ارزیابی مورد تصویب قرار گرفت .

قنیشا

شرکت قند نیشابور با دریافت گزارش کارشناس رسمی در مورد ارزش گذاری زمین ها از برنامه افزایش سرمایه 1381 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته خبر داد .

کهرام
شرکت گرانیت بهسرام از برنامه افزایش سرمایه 867 درصدی خبر داد ."کهرام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 7.5 به 72.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور خروج از ماده 141 اعمال خواهد شد.

غبشهر

شرکت صنعتی بهشهر، مجوز افزایش سرمایه 739 درصدی را از سازمان بورس گرفت."غبشهر" سرمایه فعلی را از 300 میلیارد به 2.5 هزار میلیارد تومان می رساند. 1.8 هزار میلیارد تومان از  تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی و 406.5 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

خزر

شرکت فنرسازی زر از برنامه افزایش سرمایه 224 درصدی خبر داد."خزر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 79.9 به 258.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت های مالی شود.

کمرجان

شرکت مرجان کار مجوز افزایش سرمایه 862 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "کمرجان" از 7 به 67.3 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

فملی
شرکت ملی مس مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس گرفت."فملی" سرمایه فعلی را از 20 به 40 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و به منظور تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه ای و اصلاح ساختار مالی اعمال می شود تا به بزرگترین شرکت بورسی از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل شود.

ثشاهد
سرمایه گذاری شاهد از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 150 درصدی خبر داد."ثشاهد" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 400.6 به 1000 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال و به منظور اصلاح ساختار مالی صرف خواهد شد.

غمارگ

شرکت مارگارین مجوز افزایش سرمایه 1033 درصدی را از سازمان بورس گرفت. سرمایه فعلی غمارگ از 84 به 951.5 میلیارد تومان می رسد. 42 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 825.5 میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

کماسه
شرکت تامین ماسه ریخته گری از آغاز مقدمات واگذاری 61 هزار متر مربع از اراضی کارخانه در حریم شهر فیروزکوه از طریق برگزاری مزایده خبر داد .

وملل

موسسه اعتباری ملل از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."وملل" در نظر دارد سرمایه فعلی را از یک به 2 هزار میلیارد تومان برساند.  تامین مالی این موسسه درصورت موافقت سازمان بورس از محل آورده نقدی سهامداران خواهد بود تا قادر به بهبود نسبت کفایت سرمایه، کاهش ریسک های موجود، استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود، افزایش ظرفیت برای توسعه فعالیت های سود آوری و حفظ توان رقابت پذیری در صنعت بانکداری شود.

سمازن
شرکت سیمان مازندران از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی خبر داد."سمازن" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 164.4 به 246.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و جبران مخارج انجام شده، اعمال خواهد شد.

کپارس
مجمع فوق العاده شرکت کاشی پارس با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 1213 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تصویب قرار گرفت

گدنا
شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک از برنامه افزایش سرمایه 400 درصدی خبر داد .مدیرعامل "گدنا" اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۲۰ میلیارد تومانی معادل ۴۰۰ درصد از محل آورده نقدی سهامداران با سلب حق تقدم سهامداران فعلی جهت خرید و راه اندازی شعبات فروش غذای آماده و تجهیزات، مورد تصویب هیات مدیره قرار گرفت.گزارش توجیهی در مراحل نهایی تهیه و تصویب قرار داشته و به محض تایید هیات مدیره مراتب جهت اطلاعات اطلاع سهامداران اعلام خواهد شد. افزایش سرمایه مذکور پس از تهیه گزارش توجیهی حسابرسی شده منوط به موافقت سازمان بورس و نیز تصویب مجمع فوق العاده خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی