---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 مهر ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

شراز
پالایشگاه شیراز از برنامه افزایش سرمایه ۹۷۰ درصدی  خبر داد .شراز" اعلام کرد : پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت ( از 102 میلیارد تومان به 1.1 هزار میلیارد تومان ) مورد موافقت هیات مدیره قرار گرفته و در صورت تغییر مبلغ افزایش سرمایه ، فوری به اطلاع سهامداران خواهد شد.

دلقما

شرکت دارویی لقمان از برنامه افزایش سرمایه 898 درصدی خبر داد."دلقما" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 67.5 به 673.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف افزایش انضباط مالی، اصلاح و ارتقاء ساختار مالی خواهد شد.

فسرب
شرکت ملی سرب و روی مجوز افزایش سرمایه 3342 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "فسرب" سرمایه فعلی را از 32.2 میلیارد به 1.1 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اجرای مفاد ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی اعمال می شود.

کگل
شرکت گل گهر از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."کگل" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 10 به 30 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت معدنی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد.

شفن
پتروشیمی فن آوران مجوز افزایش سرمایه سنگین 4110 درصدی را از سازمان بورس گرفت."شفن" سرمایه فعلی را از 95 میلیارد به 4 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت ‏های اهرمی اعمال می شود.

حرهشا
شرکت رهشاد سپاهان از برنامه افزایش سرمایه 900 درصدی خبر داد. "حرهشا" درصدد است سرمایه فعلی را از 1.5 به 15 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت کوچک حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش آتی حواهد شد.

پدرخش
شرکت درخشان تهران از برنامه افزایش سرمایه 180 درصدی خبر داد."پدرخش" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 15.3 به 42.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف حداقل میزان سرمایه شرکت های بورسی ،اصلاح ساختار مالی و بهبود سرمایه در گردش شود.

قشرین
مجمع فوق العاده شرکت قند شیرین خراسان با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه برگزار و باتوجه به صدور مجوز  افزایش سرمایه 114 درصدی از محل تجدید ارزیابی مورد تصویب قرار گرفت."قشرین" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 96.5 به 206.8 میلیارد تومان رساند.

لخزر

شرکت پارس خزر از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 500 درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر داد. "لخزر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 15.1 به 90.7 میلیارد تومان برساند .

خموتور
شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران مجوز افزایش سرمایه 110 درصدی را از سازمان بورس گرفت."خموتور" سرمایه فعلی را از 142.8 به 300 میلیارد تومان می رساند. 94.2 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 62.8 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

غنوش

نوش مازندران مجوز افزایش سرمایه 186 درصدی را از سازمان بورس گرفت. سرمایه فعلی "غنوش" از 35 به 100 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

ختراک

شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران  مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس گرفت."ختراک" سرمایه فعلی را از 91.3 به 182.6 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

سنیر

سیمان سفید نی ریز مجوز افزایش سرمایه 130 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "سنیر" از 10 به 23 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت سیمانی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اجرای طرح توسعه اعمال می شود.

غمهرا
شرکت مهرام از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 390 درصدی خبر داد."غمهرا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20.4 به 100 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و بهبود سرمایه در گردش شود.

شتران

پالایشگاه تهران مجوز افزایش سرمایه 127 درصدی را از سازمان بورس گرفت ."شتران" سرمایه فعلی را از 7.5 به 17 هزار میلیارد تومان می رساند. 9.4 هزار میلیارد تومان از اتامین مالی پالایشگاه بورسی از محل سود انباشته و 50.2 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی می شود.

غزر
مجمع فوق العاده شرکت زر ماکارون با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه در محل کارخانه با حضور بیش از 90 درصد سهامداران برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 150 درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت."غزر" به منظور خرید ماشین آلات خط رشته ای برای افزایش ظرفیت 43 هزار تنی خطوط رشته ای و 11 هزار تنی خطوط لازانیا در سال جهت رساندن ظرفیت تولیدی از 257 به 310 هزار تن، سرمایه فعلی را از 320 به 800 میلیارد تومان رساند.

زقیام

مجمع فوق العاده شرکت کشت و دام قیام اصفهان درخصوص افزایش سرمایه برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 885 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تصویب شد."زقیام" به منظور اصلاح ساختار مالی ، سرمایه فعلی را از 70 به 619.7 میلیارد تومان رساند.

چنوپا

شرکت نئوپان 22 بهمن از برنامه افزایش سرمایه 7000 درصدی خبر داد."چنوپا" درصدد است سرمایه فعلی را از 2 به 142 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح توسعه صرف خواهد شد.

لابسا
شرکت آبسال از برنامه افزایش سرمایه 400 درصدی خبر داد."لابسا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 36 به 180 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، حفظ سرمایه در گردش موجود، استفاده بهتر از امکانات و منابع انسانی و بهبود عملکرد اعمال خواهد شد.

مفاخر
شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 841 درصدی خبر داد."مفاخر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 17 به 160 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل تجدید ارزیابی، آورده نقدی یا مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، ایجاد امکان تامین مالی مربوط به مخارج راه اندازی خطوط تولید دو محصول کابل شبکه و دوربین های مدار بسته شود.

شکام
شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران از خرید 29.7 درصد سهام شرکت غیر بورسی با پیش بینی سود 59 میلیارد تومانی برای سال مالی جاری خبر داد.محمدرضا موسوی مدیرعامل "شکام" اعلام کرد: این شرکت به استناد مصوبه ۲۱ مهر هیات مدیره، اقدام به خرید ۲۹.۷ درصد معادل ۵ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۷۴۸ سهم شرکت فرآیند شیمی حکیم( سهامی خاص) به ارزش ۱۲۱.۷ میلیارد تومان کرده است.سرمایه گذاری شفا دارو و داروسازی اسوه از سهامداران دیگر این شرکت ۲۰ میلیارد تومانی هستند که در حوزه تولید مواد موثره دارویی دانش‌بنیان و تولید کننده مواد موثره پرکاربرد از جمله والزارتان، سیتاگلیپتین، روزو واستاتین، فکسوفنادین، کلویی دوگرل و آتورواستاتین فعالیت دارد.با توجه به استانداردهای حسابداری، فرآیند شیمی حکیم بر ارزش ویژه در دفاتر شرکت ثبت و پیش بینی سود شرکت فوق برای سال مالی جاری ۵۹ میلیارد تومان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی