---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس فروردین ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بیت کوین کش

بیت کوین کش (Bitcoin Cash‎)یک رمزارز در دنیای ارزهای رمز پایه است که در سال ۲۰۱۷ از روی شاخه زنجیره بلاکچین بیت کوین به دلیل تغییر در اندازه سایز هر بلوک و تغییراتی روی کد ایجاد شد. این جدا شدن که به هارد فورک معروف است در ۱ اوت سال ۲۰۱۷ انجام شد و این فورک منجر به جدا شدن بیت کوین کش از بیت کوین شد. در آن زمان هر کس که دارنده مقداری بیت کوین بود، به همان میزان نیز بیت کوین کش دریافت کرد.سایت اصلی خرید و فروش بیت کوین کش: https://local.bitcoin.com/r/yourbitcoin

ثالوند

سرمایه گذاری مسکن الوند از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 60 درصدی خبر داد."ثالوند" درصدد است سرمایه فعلی را از 50 به 80 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار اعمال خواهد شد.

قیمت‌ جدید سیمان
دبیر انجمن سیمان ، قیمت‌های جدید سیمان خاکستری را با هماهنگی سازمان حمایت، ستاد تنظیم بازار و وزارت صنعت ابلاغ کرد که با افزایش ۴۰ درصدی اعمال شده است.

سقوط بی سابقه قیمت نفت
طبق پیش بینی وود مکنزی، ترویج استفاده از انرژی‌های پاک تا سال ۲۰۵۰ موجب کاهش تقاضا و سقوط بی سابقه قیمت نفت تا مرز ۱۰ دلار در هر بشکه می‌ شود.

کلر

شرکت کلر پارس مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس گرفت."کلر" سرمایه فعلی را از 32.7 به 65.5 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و برای اجرای طرح توسعه صورت می گیرد.

کرازی

شرکت شیشه دارویی رازی از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 1441 درصدی خبر داد."کرازی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 120 میلیارد تومان به 1.8 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

سپیدار

شرکت سپیدار سیستم آسیا از برنامه افزایش سرمایه 250 درصدی خبر داد."سپیدار" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 70 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به تامین مالی طبق طرح های توسعه ای شود.

قپیرا
شرکت قند پیرانشهر مجوز افزایش سرمایه 1165 درصدی را از سازمان بورس گرفت."قپیرا" سرمایه فعلی را از 20 به 252.9 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

شسینا

شرکت شیمیایی سینا از برنامه افزایش سرمایه 2758 درصدی خبر داد."شسینا" درصدد است سرمایه فعلی را از 15.3 به 438.9 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

گوهران

سرمایه گذاری توسعه گوهران امید از برنامه افزایش سرمایه 62 درصدی خبر داد."گوهران" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 240 به 388.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی اعمال خواهد شد تا صرف جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و اصلاح ساختار مالی شود.

قیمت سیمان

طبق تفاهم شرکت های سیمانی، قیمت این محصول بر اساس سبد میلگرد در بورس کالا با نسبت یک به ۳۰ تعیین و این صنعت از قیمت‌گذاری دستوری خارج شد.

بسویچ

شرکت پارس سویچ از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."بسویچ" درصدد است سرمایه فعلی را از 1000 به 2000 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته و برای اجرای طرح توسعه اعمال خواهد شد .

غگرجی

بیسکویت گرجی مجوز افزایش سرمایه 347 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "غگرجی" از 75 به 334.9 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

غدشت

دشت مرغاب از برنامه افزایش سرمایه  1176 درصدی خبر داد."غدشت" درصدد است سرمایه را از 5.3 به 68.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی، کاهش ریسک مالی در صورت وضعیت مالی شرکت و بهره مندی از معافیت های مالیاتی اعمال خواهد شد.

سیستم

شرکت همکاران سیستم از برنامه افزایش سرمایه 528 درصدی خبر داد."سیستم" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 170 میلیارد تومان به 1.06 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تامین مالی طبق طرح های توسعه ای شود.

سبزوا
شرکت سیمان لار سبزوار از انجام افزایش سرمایه ۸۳‌۱ درصدی شرکت داروسازی زیرمجموعه خبر داد."سبزوا" اعلام کرد: با استناد به صورتجلسه ۱۵ اسفند هیات مدیره و اجازه مجمع فوق العاده، سرمایه شرکت داروسازی طاها از ۳۰.۴ به ۲۸۳‌.۲ میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها رسید.
قچار

قند چهارمحال مجوز افزایش سرمایه 339 درصدی را از سازمان بورس گرفت."قچار" سرمایه فعلی را از 56 به 245.5 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اجرای مفاد ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی صرف می شود.

اعتلا

شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز از برنامه افزایش سرمایه 78  درصدی خبر داد."اعتلا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 115 به 205 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف حفظ نقدینگی و ارتقاء بیشتر سودآوری شود.

دامین
مجمع فوق العاده شرکت داروسازی امین درخصوص افزایش سرمایه برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 190 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته تصویب شد."دامین" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 135 به 392 میلیارد تومان رساند. 89.7 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل سود انباشته و 167.2 میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال شد.

شپاکسا

شرکت پاکسان از برنامه افزایش سرمایه 298 درصدی خبر داد."شپاکسا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 108 به 430 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران ،سود انباشته و آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی با هدف تأمین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی (تأمین مخارج سرمایه ای انجام شده بابت نوسازی خطوط تولیدو تأمین سرمایه در گردش به منظور خرید مواد اولیه و ملزومات بسته بندی ) صورت خواهد گرفت.

رانفور

مجمع فوق العاده شرکت خدمات انفورماتیک درخصوص افزایش سرمایه و اصلاح مفاد اساسنامه برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 233 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و اصلاح مفاد اساسنامه جهت فراهم آوردن امکان انتخاب سامانه کدال به عنوان روش مجاز انتشار اطلاعیه ها به شکل الکترونیکی به تصویب رسید."رانفور" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 840 میلیارد تومان به 2.8 هزار میلیارد تومان رساند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی