---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 19 شهریور ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه"ثامید"
چهارشنبه سهام توسعه و عمران امید عرضه اولیه می شود.این عرضه شامل 4 میلیارد و 238 میلیون و 40 هزار سهم معادل 12 درصد با دامنه قیمت 166 تا 175 تومانی هر سهم و سهمیه 1200 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی است که توسط کارگزاری تدبیرگران فردا در بازار دوم معاملات بورس انجام خواهد شد . در روز پس از عرضه اولیه نیز یک میلیارد و 59 میلیون و 510 هزار سهم معادل سه درصد با قیمت ثابت کشف شده به صندوق های سرمایه گذاری تعلق می پذیرد.احتمالا 800 سهم به هر کد تعلق گیرد که زیر 140 هزار تومان نقدینگی می خواهد. زمان سفارش گیری 8 تا 11صبح می باشد.

غاذر

کشت و صنعت پیاذر از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."غاذر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 7.5 به 22.5 میلیارد تومان برساند. 112 درصد از این تامین مالی معادل 8.4 میلیارد تومان از محل سود انباشته و 88 درصد دیگر معادل 6.6 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف رعایت حداقل قانونی سرمایه در بازار دوم بورس و تامین مالی اجرای طرح های توسعه و بازسازی خطوط تولید شود.

خنصیر

شرکت مهندسی نصیر ماشین از برنامه افزایش سرمایه 193 درصدی خبر داد."خنصیر" درصدد است سرمایه فعلی را از 20.7 به 60.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از سه محل آورده نقدی سهامداران، سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا شود.

مادیرا

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران از برنامه افزایش سرمایه 494 درصدی خبر داد."مادیرا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 320 میلیارد تومان به 1.9 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد.

پالایشگاه ها

نماد پالایشگاه های تبریز، اصفهان، بندرعباس، تهران، لاوان و شیراز به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی به مدت ۱۰ روز کاری تعلیق شد.چهار پالایشگاه بندرعباس، تهران، لاوان و تبریز در مدت پنج ماهه منتهی به مرداد به ترتیب 870 ، 464، 1889 و 980 ریال سود برای هر سهم محقق کرده اند.

پتایر

شرکت ایران تایر از برنامه افزایش سرمایه سنگین 3350 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."پتایر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 28.6 به 988.2 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف بهبود ساختار مالی اعمال خواهد شد.
نساجی بروجرد

شرکت نساجی بروجرد پس از 19 سال حضور در بورس و از چهارشنبه 19 شهریور از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران اخراج و آماده انتقال به بازار پایه فرابورس می شود.

آینده

شرکت آینده سازان بهشت پارس از برنامه افزایش سرمایه 295 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."آینده" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 41.7 به 165.2 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

بانک دی

بانک دی از انجام مراحل افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده سهامداران به منظور خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت خبر داد.

قزوین

کارخانجات قند قزوین از موافقت سهامداران عمده با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و انجام اقدامات لازم خبر داد."قزوین" اعلام کرد: با توجه به موافقت سهامداران عمده مبنی بر تجدید ارزیابی دارایی ها، مقرر شد نسبت به تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه از این محل و ارائه به بازرس قانونی شرکت و اخذ گزارش مربوطه و انجام مراحل قانونی اقدامات لازم به عمل آید.

دماوند

شرکت تولید برق نیروی دماوند از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه و اقدام جهت تهیه گزارش توجیهی خبر داد .هیات مدیره با در نظر گرفتن صرفه و صلاح سهامداران به منظور اصلاح و بهبود ساختار مالی با افزایش سرمایه شرکت موافقت کرد تا معاونت مالی با قید فوریت و رعایت کلیه الزامات قانونی نسبت به ارائه تهیه گزارش توجیهی اقدام کند.

وآوا

شرکت سرمایه گذاری آوانوین از برنامه افزایش سرمایه 120 درصدی خبر داد."وآوا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 60 به 132 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختارمالی، جلوگیری از وجه نقد، بهبود نسبت مالکانه و افزایش سودآوری شرکت شود.

غصینو

شرکت صنعتی مینو پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۲ شهریور در نماد "غصینو" و در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر به عنوان صد و سی و پنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.این شرکت از 19 بهمن سال 90 تاکنون در تابلو زرد بازار پایه حضور دارد و شرکت اقتصادی وخودکفایی آزادگان 79.6 درصد سهام آن را در اختیار دارد.

فولای

فولاد آلیاژی یزد از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."فولای" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 13.4 به 26.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و صرف تامین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی خواهد شد.
وثوق
 سرمایه گذاری وثوق امین از برنامه افزایش سرمایه 41 درصدی خبر داد."وثوق" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 17.7 به 25 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.
زگلدشت
شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 500 درصدی خبر داد."زگلدشت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 120 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و اندوخته طرح و توسعه اعمال خواهد شد تا صرف اجرای پروژه های در حال احداث شود.
وسپه
سرمایه گذاری سپه از برنامه افزایش سرمایه 79 درصدی خبر داد."وسپه" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 669.1 میلیارد تومان به 1.2 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف جبران مخارج سرمایه ای و مشتمل بر توجیه لزوم افزایش سرمایه شود.

کاما
شرکت باما از بررسی خرید سهام خزانه در جلسه ۲۲ شهریور هیات مدیره خبر داد ."کاما" در نظر دارد با هدف حمایت و بازارگردانی سهام در شرایط فعلی بازار سرمایه با استفاده از وجه نقد مازاد متقاضی خرید سهام خزانه باشد. دلیل اصلی شرکت برای این شیوه سرمایه گذاری اعتقاد به سودآوری شرکت باما در سال‌های آتی و کسب بازدهی بالاتر نسبت به سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت و بانک است.تعداد سهام شرکت یک میلیارد، سهام شناور آزاد ۳۲۰ میلیون و تعداد سهام مورد نظر جهت خرید ۶.۴ میلیون سهم قیمت قابل معامله در هر روز است. زمانبندی اجرای برنامه خرید از یک مهر تا یک آبان برای ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار سهم و مدت زمان نگهداری دو سال از یک مهر ماه سال جاری تعیین شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی