---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 26 شهریور ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

.

ثبهساز

شرکت بهساز کاشانه تهران از قرارداد فروش 6 دانگ هفت واحد اداری پروژه پل مدیریت به شرکت کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان به مبلغ 195 میلیارد تومان خبر داد .

سیمان
مدیرعامل سیمان ساوه با اشاره یه افزایش جند برابری قیمت مواد اولیه و سایر ملزومات، خواستار اجرای مرحله دوم افزایش قیمت این محصول توسط وزارت صنعت شد.

تیپیکو

هلدینگ دارویی تیپیکو  قرص ضد ویروس فاویپیراویر که برای درمان کرونا مصرف می‌شود را تولید کرد.

شتران
پالایشگاه تهران مجوز افزایش سرمایه  70 درصدی را از سازمان بورس گرفت."شتران" سرمایه فعلی را از 4.4 به 7.5 هزار میلیارد تومان می رساند. 1.1 هزار میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 2 هزار میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

شگل
شرکت گلتاش از برنامه افزایش سرمایه 160 درصدی خبر داد."شگل" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 100 به 260 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به تأمین مخارج سرمایه ای انجام شده بابت نوسازی خطوط تولید و تأمین سرمایه در گردش به منظور خرید مواد اولیه و ملزومات بسته بندی شود.

شپنا
پالایشگاه اصفهان مجوز افزایش سرمایه 49 درصدی را گرفت."شپنا" می تواند از دو محل سود انباشته و اندوخته ، سرمایه فعلی را از 5.1 به 7.6 هزار میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار سرمایه و جبران هزینه های سرمایه ای طرح های بهبود فرآیند و بهینه سازی کند.

ساینا
شرکت بهداشتی ساینا از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 750 درصدی خبر داد."ساینا" درصدد است سرمایه فعلی را از 10 به 85 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد.

دالبر
شرکت البرز دارو از اثر خرید ماشین آمپول پرکنی و راه اندازی خط آن با صرف هزینه 14.9 میلیارد تومانی خبر داد.

فن آوا
گروه فن آوا از برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی خبر داد."فن آوا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 88 به 220 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به اجرای طرح های بهبود فرآیند، اصلاح ساختار مالی ناشی از مخارج سرمایه ای و جلوگیری از خروج نقدینگی جهت تداوم در اجرای پروژه های در دست تکمیل و سرمایه در گردش شود.

زفکا

شرکت کشت و دامداری فکا از برنامه افزایش سرمایه 400 درصدی خبر داد."زفکا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 30 به 150 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به تامین مخارج طرح احداث گاوداری شود.

وتجارت

بانک تجارت از برنامه افزایش سرمایه 83 درصدی خبر داد.وتجارت در نظر دارد سرمایه فعلی را از 22.3 به 41 هزار میلیارد تومان برساند تا در صورت موافقت سازمان بورس به بزرگترین شرکت بورسی از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل شود. تامین مالی این شرکت از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور بهبود ساختار مالی صورت می گیرد.

گکیش

شرکت توریستی و رفاهی آبادگران از واگذاری 5.1 میلیون سهم بانک اقتصادنوین و بیش از 120 هزار سهم سرمایه گذاری ساختمان ایران و کسب سود 2.7 میلیارد تومانی خبر داد.
فباهنر
مس باهنر از برنامه افزایش سرمایه133 درصدی خبر داد.فباهنر درصدد است سرمایه فعلی را از 112.5 به 262.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف تامین بخشی از منابع مورد نیاز در خصوص اجرای طرحهای توسعه انجام خواهد شد.

شاروم
شرکت پتروشیمی ارومیه از راه اندازی واحد سولفات پتاسیم خبر داد ."شاروم" در خصوص راه اندازی واحد سولفات پتاسیم از 19 شهریور اعلام کرد: مبلغ فروش سالانه این واحد حدود 300 میلیارد تومان و حاشیه سود آن حدوداً معادل 23 درصد خواهد بود.

رانفور
شرکت خدمات انفورماتیک از طی مراحل افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."رانفور" اعلام کرد: با توجه به تکلیف مقرر شده توسط مجمع سالانه مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و اطلاعیه های قبلی، فرایند اجرای افزایش سرمایه در حال انجام است و پس از انجام کامل ارزیابی ها و تصویب گزارش توجیهی مربوطه در هیات مدیره، اطلاع‌رسانی لازم مجدداً انجام خواهد شد.

وگستر
شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان از برنامه افزایش سرمایه 500 درصدی خبر داد."وگستر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 40 به 240 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

دزهراوی
شرکت داروسازی زهراوی از برنامه افزایش سرمایه 28 درصدی خبر داد."دزهراوی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 250.4 به 320.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

کپشیر
شرکت پشم شیشه ایران مجوز افزایش سرمایه 233 درصدی از سازمان بورس گرفت."کپشیر" سرمایه فعلی را از 15 به 50 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای انتقال کارخانه از محل فعلی در شهرستان شیراز به مکان جدید واقع در منطقه اقتصادی شیراز اعمال می شود.

بکهنوج
شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 2436 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را ساعت 13 روز چهارشنبه 9 مهر در مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی اعلام کرد.

کاذر
فرآورده های نسوز آذر مجوز افزایش 79 درصدی را از سازمان بورس گرفت.13.5 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 21.9 میلیارد تومان از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف حفظ نقدینگی جهت تأمین مالی بابت ساخت پروژه کوره دوار شود.

فرابورس- انرژی
فرابورس از لغو مزایده فروش شش‌دانگ عرصه و اعیان احداثی به انضمام کلیه منافع و حقوق عرفیه و قانونی و سرقفلی ساختمان اداری این شرکت خبر داد.شرکت فرابورس در نظر داشت ساختمان اداری دیدار را بصورت یک جا از طریق مزایده به فروش برساند. سپرده حضور در مزایده ۳۰ میلیارد تومان و قرار بود ۲۹ مرداد پاکت های دریافتی باز و نتیجه مزایده می شود .در این میان بورس انرژی اعلام کرد در مزایده فروش ساختمان اداری متعلق شرکت فرابورس ایران ، حضور یافته است .مساحت عرصه شامل کاربری اداری با ۹۲۲.۳ متر مربع ، زیربنای کل ۴۶۸۶.۳ متر مربع، زیربنای مفید ۲۷۷۱.۳ متر مربع، مساحت اداری ۲۸۰۷ متر مربع با ۵۷ عدد پارکینگ و ۷ انباری و تعداد طبقات شامل ۲ طبقه زیر زمین (پارکینگ) ، همکف و ۵ طبقه اداری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی