---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 اسفند ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

خپارس
شرکت پارس خودرو مجوز افزایش سرمایه 400 درصدی را از سازمان بورس گرفت."خپارس" سرمایه فعلی را از 2.2 به 11.3 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت مادۀ 141 قانون تجارت اعمال می شود.

فجر
فولاد امیر کبیر کاشان مجوز افزایش سرمایه186 درصدی را از سازمان بورس گرفت."فجر" سرمایه فعلی را از 85.8 به 245.8 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی و حفظ و تقویت سرمایه در گردش می شود.

بانک دی

بانک دی مجوز افزایش سرمایه 2009 درصدی را از سازمان بورس گرفت."دی" سرمایه فعلی را از 640 میلیارد تومان به 13.5 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این بانک فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت مادۀ 141 قانون تجارت می شود.

رانفور

خدمات انفورماتیک مجوز افزایش سرمایه 233 درصدی را از سازمان بورس گرفت. سرمایه فعلی "رانفور"از 840 میلیارد تومان به 2.8 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

ولبهمن

شرکت بهمن لیرینگ از برنامه افزایش سرمایه 163 درصدی خبر داد."ولبهمن" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 80 به 210 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد خواهد شد.

سصوفی
شرکت سیمان صوفیان از خرید سهام سه شرکت سیمانی بصورت نقدی به جمع مبلغ معامله 60.1 میلیارد تومان خبر داد ."سصوفی" اعلام کرد: سهام سه شرکت سیمانی فارس نو، سپاهان و فارس را بصورت نقدی به جمع مبلغ معامله 60.1 میلیارد تومان خریداری کرده که البته میزان خرید در اطلاعیه اعلام نشده است.

لخزر
شرکت پارس خزر از برنامه افزایش سرمایه 500 درصدی خبر داد."لخزر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 15.1 به 90.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با اهداف اصلاح ساختار مالی، کاهش هزینه های مالی، افزایش توان مالی و نقدینگی، کاهش فاصله بین مبلغ سرمایه ثبت شده با مبلغ مورد نظر سازمان بورس و ابقاء در تابلو فرعی بازار اول و نیز تسهیل عملیات نقل و انتقال سهام شرکت در بورس تهران اعمال خواهد شد.

فاذر
شرکت آذرآب که مجوز افزایش سرمایه 1115 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را برای اصلاح ساختار مالی از سازمان بورس گرفت در این خصوص اطلاعیه ای تکمیلی منتشر کرد.سرمایه فعلی "فاذر" در مجوز قبلی از 100 میلیارد تومان به 1.2 هزار میلیارد تومان می رسید اما در اطلاعیه تکمیلی با تعدیل مجوز، سرمایه فعلی به 1.8 هزار میلیارد تومان معادل 1713 درصد از محل تجدید ارزیابی می رسد.

قشرین
شرکت قند شیرین خراسان که از افزایش سرمایه 143 درصدی خبر داده بود با اصلاح گزارش کارشناسی، مبلغ افزایش سرمایه را به 169 درصد تغییر داد."قشرین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 96.5 به 259.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت قندی حاضر در بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

وپخش

هلدینگ داروپخش از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 329 درصدی خبر داد."وپخش" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 84 به 360 میلیارد تومان برساند. 204 درصد از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 125 درصد دیگر از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و در صورت عدم امکان از این محل به تشخیص سازمان بورس از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران اعمال خواهد شد.

پاکشو
مجمع فوق العاده گروه پاکشو با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 1100 درصدی به تصویب رسید."پاکشو" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 400 میلیارد تومان به 4.8 هزار میلیارد تومان رساند. 4.3 هزار میلیارد تومان از این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی و 23.8 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی