---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"وامید"امروز

10 درصد سهام تامین سرمایه امید به عنوان نخستین تامین سرمایه عرضه اولیه می شود که شامل 490 میلیون سهم با محدوده قیمتی 150 تا 160 تومانی هر سهم و سهمیه حداکثری 10 هزار سهم هر کد حقیقی و حقوقی است.این شرکت با سرمایه 490 میلیارد تومانی در اولین پیش بینی درآمد حسابرسی نشده هر سهم سال مالی آذر سال آینده ، سود هر سهم را 237 ریال اعلام کرده بود اما در گزارش جدید،این سود را با تعدیل مثبت یک درصدی ابتدا به 293 و سپس با افزایش 10 درصدی سود خالص به 322 ریال رسانده است

لاوان

نایب رئیس کانون کارگران بازنشسته شهرستان تهران از انتقال 8 هزار میلیارد تومان پالایشگاه لاوان از صندوق تامین اجتماعی به بانک رفاه خبر داد.

ثاختح

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم بین‌المللی‌ توسعه‌ ساختمان است.

 عرضه اولیه"نطرین"

روز یکشنبه مورخ 03/10/1396 تعداد 15،006،450 سهم از سهام شرکت عطرین نخ قم (سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد نطرین به روش ثبت سفارش، عرضه می گردد.

سشرق
شایعات از برنامه این شرکت جهت فروش دارایی های مازاد حکایت دارد

مذاکرات شرکت ملی پتروشیمی و شل 

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی پتروشیمی از آغاز دور تازه مذاکرات با شرکت شل در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: پس از این مذاکرات، نحوه مشارکت این شرکت در طرح‌های پتروشیمی مشخص می شود.

آسیاتک
شایعات از عرضه اولیه این شرکت طی چند روز آینده حکایت دارد

ومشان

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 03/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

فخاس

شرکت فولاد خراسان، درصدد افزایش سرمایه برآمده تا 1000 میلیارد تومانی شود.در صورت اخذ مجوز سازمان بورس ،"فخاس" این تامین مالی 25 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و اورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد کرد.

تولید سایپا در سوریه و الجزایر

معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا گفت: خط تولید خودروهای گروه x100 و x200 از محصولات شرکت خودروسازی سایپا که به دلیل نا آرامی های اخیر در سوریه متوقف شده بود، دوباره آغاز بکار کرد. وی افزود: در ۱۰ سال گذشته شرکت سایپا موفق شده است حدود ۲۵۰ هزار خودرو به بیش از ۴۰ کشور جهان صادر کند که از این تعداد ۱۰۰ هزار خودرو در بازار سوریه به فروش رفته است.  وی همچنین با بیان اینکه شرکت سایپا برای حضور در بازار آفریقا نیز برنامه های مدونی دارد گفت: به زودی خط تولید محصولات این شرکت در الجزایر راه اندازی خواهد شد که نقش بسزایی در تأمین بازار محصولات سایپا در شمال آفریقا خواهد داشت.

سپاهاح

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم  سیمان سپاهان است.

وتوصا
خبرها ازفروش 88 درصدی پروژه کوهسار حکایت دارد و گویا برنامه فروش الباقی تا پایان سال انجام خواهد  شد
کفرا
شنیده ها از بهره برداری فاز 1طرح جمبزه این شرکت تا پایان سال جاری حکایت دارد

اخابر

پیرو لغو زمان برگزاری مجمع فوق العاده شرکت مخابرات،مجددا زمان این مجمع برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه اعلام شد.

در این راستا، "اخابر" ساعت 9 روز یکشنبه 10 دی در آمفی تئاتر پارک اندیشه واقع در خیابان شریعتی به این مجمع می رود.

تفیرو

نماد معاملاتی شرکت مهندسی فیروزا جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 03/10/1396، در پایان معاملات امروز چهارشنبه متوقف می گردد.

 قرارداد پلی‌پروپیلن بین ایران و ایتالیا

رئیس هیئت مدیره پتروشیمی اردبیل بهرام شهسواری درباره قرارداد ۳۴ میلیون دلاری تولید پلی‌پروپیلن از گاز طبیعی بین شرکت تیکن ایتالیا و پتروشیمی گفت: این پروژه ۱۸ ماهه شامل تولید پروپیلن از گاز طبیعی و با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال است که با سرمایه‌گذاری ۱.۶ میلیارد دلاری در سال صورت گرفته است.
پیش فروش مجدد ساندرو استپ وی
سایپا اعلام کرد به دلیل درخواست مکرر متقاضیان ،پیش فروش مجدد "ساندرو استپ وی" از ساعت 10 امروز چهارشنبه 29 آذر تمدید شده است.شرایط فروش و نحوه پرداخت اولیه این خودرو تغییر نکرده و پیش پراخت مدل اتومات 27میلیون تومان و برای مدل دستی 22میلیون تومان، با موعد تحویل مرداد و شهریور 97 خواهد بود.

 تعرفه چهار دسته کالای صادراتی به عراق کاهش یافت
رایزن بازرگانی ایران در عراق اجرای 4 نوع تعرفۀ کاهش یافته برای محصولات صادراتی به عراق از اوایل سال 2018 که امکان ره‌گیری و اعمال نظارت لازم در شفاف‌سازی هزینه ها را بهبود می‌بخشد، شامل طلا و نقره و محصولات معدنی از 5 درصد به نیم درصد، انواع موادغذایی و نباتی و مصنوعات پلاستیکی که از بین 10 تا 40 درصد در گذشته به 10 درصد تقلیل یافت، انواع مصالح ساختمانی، سنگ، سیمان، چرم، پوست و صنایع پوستی و خودرو از 5 تا30 درصد به 15 درصد کاهش پیدا کرد.

ثزاگرس

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس چهارمحال و بختیاری جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 03/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

شپلی
پلی اکریل ایران توانسته کارخانه دی ام تی و پلی استر را راه اندازی مجدد کرده و با خرید مواد اولیه بخش اکریلیک ، در نظر دارد این خط تولید را که از چند سال پیش به علت تحریم متوقف شده بود راه اندازی کند.در این رابطه ، پلی اکریل اعلام کرد: با توجه به خرید اولین محموله اکریلونیتریل و برنامه ریزی های انجام شده جهت خرید پارت های بعدی مقرر شد کلیه پرسنل بخش اکریلیک دو به تدریج از اول تا 15 دی ماه و همکاران شاغل در اکریلیک یک نیز از 15دی تا 15بهمن به محل کار فرا خوانده شوند. سایر همکاران شاغل در بخش های پشتیبانی با نظر بخش های خود به مرور از ابتدای دی ماه بازگشت به کار می شوند.

سفارش خرید آنلاین "امید" لغو شد

طبق اعلام قبلی قرار بوده 10 درصد سهام تامین سرمایه امید در بورس عرضه اولیه شود اما این رویداد با تاخیر ناخواسته و طولانی همراه و منجر به لغو امروز سفارش های آنلاین معامله گران شده و سفارش های اعلامی تا شنبه به قوت خود باقی است.این تاخیر ناشی از این بوده که کد یکی از 4 سهامدار حقوقی ( احتمالا" چادرملو ) به دلیل عدم فعالیت در دو سه سال اخیر غیر فعال بوده و امکان واگذاری از این سهامدار وجود ندارد.طبق مقررات سپرده گذاری مرکزی ، درصورت عدم فعالیت دو ساله کد سهامداری، فروش سهام امکان پذیر نیست.مسئولان در تلاش اند تا این مشکل را به نوعی بر طرف کنند و قرار است به جای آن سهامدار عمده دارای مشکل فروش ، احتمالا" سرمایه گذاری امید اقدام به عرضه بیشتر کند تا مشکل حل شود.این درحالی است که احتمال لغو عرضه اولیه سهام نخستین شرکت تامین سرمایه و یازدهمین شرکت جدید سال هم وجود دارد اما باید منتظر تصمیم نهایی مسئولان بورس و سهامداران عمده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی