---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 2 مهر ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مسدود شدن کد معاملاتی
بورس تهران بعد از ازیاد تخلفات مربوط به سفارش خرید و فروش یک و چند سهمی به ۱۰۸ کارگزار اعلام کرد ارسال سفارش فروش کمتر از۵۰۰ هزار تومان، صرفا یک مورد و معادل کل دارایی نماد مجاز بوده و در غیر این صورت تخلف و کد معاملاتی متخلفین مسدود خواهد شد.همچنین تقسیم سفارشات به هر روشی توسط مشتریان برخط اعم از حقیقی و حقوقی در تمامی نمادهای معاملاتی در سمت فروش ممنوع است.

وبصادر

معاون مالی بانک صادرات از عدم زیان انباشته در صورت های مالی ۶ و ۱۲ ماهه و شناسایی سود قابل توجه خبر داد.

رمپنا
گروه مپنا مجوز افزایش سرمایه 48 درصدی را از سازمان بورس گرفت."رمپنا" سرمایه فعلی را از 2.7 به 4 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل جذاب سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

پالایشی یکم

مهلت عرضه دومین ETF دولتی شامل 4 پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس، تهران و تبریز یکشنبه 30 شهریور پایان خواهد یافت.پذیره‏ نویسی واحدهای این صندوق برای اشخاص دارای کد بورسی صرفاً از طریق کارگزاری‏ ها و سامانه‏ های آنلاین معاملاتی صورت می گیرد.  اشخاص فاقد کد بورسی می توانند از طریق درگاه ‏های غیرحضوری و حضوری بانک‏ های منتخب اقدام کنند. تعداد واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل پذیره نویسی 6،193،406،493 واحد و  محدودیت حجمی برای هر سفارش خرید 500 واحد و مبلغ اسمی هر واحد 100,000 ریال است.سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، پنج میلیون تومان تعیین شده و محدودیت سنی هم ندارد.
عرضه اولیه"وسپهر"
چهارشنبه ، 18 درصد از سهام سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات معادل 5 میلیارد و 400 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 1100 سهم با دامنه قیمت 950 تا 1010 تومانی هر سهم به عموم واگذار خواهد شد . همچنین دو درصد دیگر معادل 600 میلیون سهم روز دوشنبه 31 شهریور با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می گیرد.زمان سفارش گیری سهام "وسپهر" روز یکشنبه 30 شهریور از ساعت 13 تا 17 اعلام شده است. احتمالا 1000 سهم به هر کد تعلق گیرد که حدود یک میلیون تومان نقدینگی می خواهد.
تصمیم جدید بازار بورس
مدیریت عملیات بازار بورس تهران در در تصمیمی جدید اعلام کرد از دوشنبه تا اطلاع ثانوی،کلیه سفارشات نمادهایی که به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و ب ، تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت و تعلیق نماد معاملاتی در حین جلسه معاملاتی متوقف می شوند و همچنین نمادهایی که جهت برگزاری مجامع عمومی و جلسه هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه متوقف می شوند از سامانه معاملاتی حذف می گردند.
شستا

شستا از فروش بیش از ۱.۳ میلیارد سهم بانک ملت و خرید بیش از ۴۱۹.۹ میلیون سهم تاپیکو خبر داد.

آپ

شرکت آسان پرداخت از موافقت هیات مدیره با برنامه افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی ها و سود انباشته خبر داد.

مادیرا
شرکت صنایع ماشین های اداری ایران از انعقاد قرارداد خرید موبایل و تبلت با برند LG به مبلغ 40 میلیارد تومان بصورت نقدی خبر داد.

ددام
شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس از برنامه افزایش سرمایه 25 درصدی خبر داد."ددام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 92 به 115 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و تامین مالی سرمایه در گردش خواهد شد.

حسیر

شرکت ریل سیر کوثر از طی مراحل دریافت وام 25 میلیارد تومانی از بانک ملت جهت پرداخت ها و تعهدات معوق، تامین نیازهای جاری و بهسازی واگن‌ها خبر داد."حسیر" با اشاره به موافقت اداره کل اعتبارات بانک ملت مبنی بر پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری با بهره ۱۲ درصد برای پرداخت تسهیلات به آن دسته از مشاغل و کسب و کار های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: بخش حمل و نقل ریلی بعد از فعالیت‌های گردشگری بیشترین آسیب را از شروع کرونا دیده است.در این راستا بر اساس موافقت هیات دولت مبلغ ۹۶۰ میلیارد تومان در اختیار بخش حمل و نقل ریلی مسافر( ۱۰ شرکت اصلی) و شرکت های خدمات فرعی و جانبی( ۶۱ شرکت) قرار داده‌اند که بر اساس ضوابط و تصمیمات راه‌آهن و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به این شرکت از طریق بانک ملت اختصاص یافته است.

سپ
شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی را از سازمان بورس گرفت."سپ"سرمایه فعلی را از 300 به 500 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به اجرای طرح توسعه شود.

غمارگ
شرکت مارگارین باتوجه به تأخیر در ارائه گزارش تجدید ارزیابی زمین توسط کارشناس رسمی دادگستری از برنامه افزایش سرمایه 297 درصدی در مرحله اول خبر داد.مدیرعامل "غمارگ"اعلام کرد: با توجه به تأخیر در ارائه گزارش کارشناس رسمی دادگستری مبنی بر تجدید ارزیابی زمین، هیات مدیره شرکت در جلسه 25 شهریور مقرر کرد به منظور تسهیل در برنامه های توسعه ای، شرکت در مرحله اول نسبت به افزایش سرمایه از محل سود انباشته به مبلغ 42 میلیارد تومان و از محل مطالبات و آورده نقدی به مبلغ 207.8 میلیارد تومان پس از ارائه طرح توجیهی و تأیید بازرس قانونی و سازمان بورس سریعاً اقدام کند.

نبروج

شرکت نساجی بروجرد از 26 شهریور در فهرست اوراق بهادار بازار پایه با نماد "نبروج" و در گروه منسوجات به عنوان دویست و چهل و نهمین نماد معاملاتی درج شد.نساجی بروجرد پس از 19 سال حضور با دریافت کارت قرمز به فهرست شرکت های اخراجی از بورس اضافه شده و 19 شهریور از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران حذف و آماده انتقال به بازار پایه فرابورس شد. این شرکت با سرمایه 14.8 میلیارد تومانی به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش از یک تیر سال جاری با توقف و تعلیق نماد روبرو بود.

بمیلا

شرکت آهن و فولاد میلاد از خرید محصولات مختلف تیرآهن و میلگرد، سود بخشی از آن و برآورد تحقق سود فروش مابقی محصولات خبر داد."بمیلا" در خصوص عملکرد درآمدی اعلام کرد: شرکت در راستای فعالیت ها در ماه های اخیر اقدام به خرید محصولات مختلف تیرآهن و میلگرد با بهای تمام شده مناسب کرده که کل محصولات آماده برای فروش تا ۲۵ شهریور بالغ بر ۴۵۳۳ تن تیر آهن با بهای تمام شده ۳۶.۹ میلیارد تومان و ۳۵۴۱ تن میلگرد با بهای تمام شده ۲۸.۷ میلیارد تومان بوده است.شرکت تا تاریخ فوق بخشی از این محصولات را با بهای تمام شده ۲۲.۶ میلیارد تومان به مبلغ ۲۴.۵ میلیارد تومان به فروش رسانده که سود حاصل از آن بالغ بر ۱.۹ میلیارد تومان بوده است.شرکت در سه ماهه سوم سال جاری برنامه فروش باقی مانده محصولات به میزان ۲۸۸۱ تن تیر آهن با بهای تمام شده ۲۴.۸ میلیارد تومان و ۲۲۴۲ تن میلگرد با بهای تمام شده ۱۸.۲ میلیارد تومان را دارد که حاشیه فروش ۵۵ درصدی با تحقق سودی بالغ بر ۲۳.۵ میلیارد تومان، برآورد شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی