---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 12 شهریور ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه"بپیوند"

چهارشنبه عرضه اولیه برق و انرژی پیوند گستر پارس در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می شود. 14 درصد از سهام "بپیوند" معادل 420 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 150 سهم با دامنه قیمت 1830 تا 1850 تومانی هر سهم به عموم واگذار خواهد شد . همچنین یک درصد دیگر معادل 30 میلیون سهم روز شنبه 15 شهریور با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می گیرد.زمان سفارش گیری روز سه شنبه 11 شهریور از ساعت 13 تا 17 اعلام شده است. احتمالا 80 سهم به هر کد تعلق گیرد که زیر 150 هزار تومان نقدینگی می خواهد.

بکهنوج

شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج از دریافت مجوز افزایش سرمایه 2436 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.سرمایه فعلی "بکهنوج" از 63.3 میلیارد تومان به 1.6 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

وبملت
بانک ملت از برنامه افزایش سرمایه 45 درصدی خبر داد."وبملت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20.7 به 30 هزار میلیارد تومان برساند تا در صورت موافقت سازمان بورس به بزرگترین بانک بورسی از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل شود.امین مالی این بانک از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا صرف بهبود ساختار مالی شود.
دقاضی
داروسازی قاضی از برنامه افزایش سرمایه 110 درصدی خبر داد."دقاضی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 40.5 به 85 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف خرید ماشین آلات مورد نیاز خواهد شد.
ثعتما
شرکت سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."ثعتما" درصدد است بیش از 7 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد پایه فرابورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد.
غویتا
شرکت ویتانا از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 280 درصدی خبر داد."غویتا" درصدد است سرمایه فعلی را از 131.6 به 500 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا برای تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا و اصلاح ساختار مالی صرف شود.

زبینا

شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور که از برنامه افزایش سرمایه 1067 درصدی خبر داده بود از اصلاح نظر حسابرس و بارگذاری صحیح ارقام مبلغ تامین مالی از محل اعلام شده خبر داد."زبینا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 40 به 465.7 میلیارد تومان معادل 1064 درصد برساند. این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با اهداف اصلاح ساختار مالی، کارآمد سازی دارایی ها، بهبود نسبت مالکانه، افزایش رقابت پذیری شرکت در صنعت، نزدیک شدن حقوق صاحبان سهام به ارزش واقعی شرکت و تداوم فعالیت رو به رشد اعمال خواهد شد.

آینده

شرکت آینده سازان بهشت پارس از برنامه افزایش سرمایه 289 درصدی خبر داد."آینده" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 41.7 به 162.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار پایه فرابورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شد.

وسقم
شرکت سرمایه گذاری استان قم سهام عدالت ، یکشنبه آینده ۱۶ شهریور برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران به عنوان دومین شرکت سرمایه گذاری استانی با نماد "وسقم" آماده انجام معامله خواهد بود.

کترام
شرکت کاشی تکسرام از دریافت مجوز افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ فروش انواع کاشی، اعمال نرخ های جدید از 20 شهریور و اثر بر درآمدهای عملیاتی پیش بینی شده سال جاری خبر داد.

وسینا

بانک سینا از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 159 درصدی خبر داد."وسینا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از هزار به 2.5 هزار میلیارد تومان برساند. این تامین مالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی بانک و بهبود نسبت های مالی شود.

ساربیل
شرکت سیمان آرتا اردبیل مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس گرفت."ساربیل" سرمایه فعلی را از 24 به 48 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و تامین سرمایه در گردش شود.

دجابر
داروسازی جابر ابن حیان از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."دجابر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 113.4 به 226.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی در صورت موافقت سازمان بورس از محل جذاب سود انباشته اعمال می شود تا صرف جبران سرمایه گذاری های انجام شده طی سال های مالی گذشته و اصلاح ساختار مالی شود.

شیران

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران از برنامه افزایش سرمایه 24 درصدی خبر داد."شیران" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 806.6 به هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی صورت می گیرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی